Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Τρούφες καρύδας.

Για τους αγαπημένους μας σύντεκνους που παντρεύονται κάναμε νόστιμα τρουφάκια καρύδας.
Ένα εύκολο γλυκό που μπορεί εύκολα να αλλάξει όψη για παιδικό πάρτυ ή βάφτιση βάζοντας πολύχρωμα "σκουφάκια" και γιατί όχι λίγο χρώμα ζαχαροπλαστικής στο μείγμα για πιο χρωματιστό αποτέλεσμα.

Τα υλικά μας για 50 - 60 κομμάτια ανάλογα το μέγεθος είναι :

1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
1 κιλό καρύδα
2 φλυτζάνες αμύγδαλο ωμό

1) Βράζουμε τα αμύγδαλα, βγάζουμε τη φλούδα και τα αφήνουμε να στραγγίξουν.

2) Τα περνάμε από το μπλέντερ να γίνουν σκόνη.

3) Μέσα σε μια λεκάνη βάζουμε τα αμύγδαλα, το ζαχαρούχο γάλα και καρύδα όσο σηκώσει για να πλάθονται και να μην σπάνε.

4) Παίρνουμε μέρος του μείγματος, το πλάθουμε σε μικρή μπαλίτσα και την κυλάμε πάνω στην καρύδα που έχουμε βάλει σε ένα πιάτο ( θα μπορούσαμε να τα κυλήσουμε και σε πολύχρωμα ζαχαρωτά περλάκια που υπάρχουν στο εμπόριο...μμμμ..)








Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Κόκκινα αυγά με χρώμα ζαχαροπλαστικής.

Τοκ τοκ...πολύ καιρό έχω να εμφανιστώ...τη μια δεν είχα κάτι ιδιαίτερο να μοιραστώ, την άλλη είχα..αλλά δεν είχα διάθεση να το μοιραστώ...μέχρι χθες που ένιωσα τόόόση χαρά βάφοντας τα δικά μου κόκκινα αυγά. 
Σαν παιδί έχω πολλές αναμνήσεις από το βάψιμο των αυγών. Θυμάμαι τη γιαγιά μου που με έστελνε στον αγρό του Θραψανού για να βρω τα καλύτερα φυλλαράκια που  μπορούσα, για να διακοσμήσουμε τα αυγά μας. Αφού γυρνούσα με το καλαθάκι μου σχεδόν γεμάτο, καθόμουν σε ένα σκαμνάκι και προσπαθούσα να μιμηθώ τη γιαγιά μου που με ιδιαίτερη δεξιοτεχνία έβαζε τα φυλλαράκια πάνω στα αυγά και προσπαθούσε να τα συγκρατήσει με κομμάτια από καλσόν για να αποτυπωθεί πάνω τους το σχέδιο. Αξέχαστα, το σπίτι της γιαγιάς βρωμούσε ξύδι αλλά όταν λύναμε το καλσόν και βλέπαμε το σχέδιο πάνω στο αυγό.. ξεχνούσαμε τη μυρωδιά και καμαρώναμε το αποτέλεσμα!!Τι χαρά όταν τα έδειχνα στη μαμά και χωνόμουν στην αγκαλιά της!
Χθες, ένιωσα το ίδιο περήφανη γιατί αν και 30+...(σιωπή...σσσσ) δεν έχω βάψει ποτέ μόνη μου αυγά (ουδέν σχόλιο από νοικοκυρές και χρυσοχέρες...χιχιχιχιιχι) ...και όταν είδα το αποτέλεσμα ένιωσα ακριβώς όπως τότε στα 10.Τι χαρά!Όταν δε τα είδε η μαμά μου και ο άντρας μου...έτριβαν τα μάτια τους.
Σας παρουσιάζω λοιπόν με περισσή περηφάνια βήμα -  βήμα τα κόκκινα αυγά με χρώμα ζαχαροπλαστικής..

1) Βγάζουμε τα αυγά από το ψυγείο και τα πλένουμε καλά καλά έτσι ώστε να καθαρίσουν εντελώς από οτιδήποτε. Τα αφήνουμε να στραγγίξουν. 
2) Βάζουμε τα αυγά στην κατσαρόλα και προσθέτουμε νερό ίσα ίσα μέχρι να τα καλύψει και λίγο ξύδι για να ανοίξουν οι πόροι του αυγού και να εισχωρήσει καλύτερα το χρώμα. Τα αφήνουμε να βράσουν χωρίς να κοχλάσουν μέχρι να γίνουν από μέσα σφιχτά..γύρω στα 15 λεπτά.

3) Εδώ είναι τα χρώματα ζαχαροπλαστικής που αγόρασα. τα 3 βασικά : μπλε, κόκκινο και κίτρινο. Αν θέλετε μπορείτε να αναμείξετε 2 χρώματα μαζί και να βγάλετε πορτοκαλί, πράσινο,μωβ,καφέ,ανάλογα τα γούστα και την διάθεση.

4) Σε ένα ποτηράκι βάζουμε νερό, μία κουταλιά της σούπας ξύδι και δύο και κάτι κουταλιές της σούπας χρώμα ζαχαροπλαστικής. (είχα ετοιμάσει 3 ποτηράκια γιατί ήθελα να παίξω λίγο με τα χρώματα, αλλά κατέληξα να έχω διάθεση μονάχα για κόκκινα παραδοσιακά αυγά).

5) Βυθίζουμε ένα-ένα τα αυγά στο ποτηράκι και τα αφήνουμε 20-30 λεπτά το καθένα για να πάρουν χρώμα. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε χρόνο να κάνουμε και τις υπόλοιπες δουλειές μας και όχι να είμαστε εκεί καρφωμένες περιμένοντας.

6) Αφού τα βγάλουμε από το ποτηράκι τα σκουπίζουμε με απορροφητικό χαρτί και τα αφήνουμε να στραγγίξουν. 

7) Τα γυαλίζουμε με λαδάκι...και έτοιμα τα αυγά μας!!!!Δεν είναι υπέροχα;;
και του χρόνου!!!!!!!!!!!!

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Κου-κλό θέατρο για μικρούς και μεγάλους!

                                                                                                                                                                                                                                          

  "Ο Φρίξος και η Έλλη".

Ένας αρχαίος μύθος ζωντανεύει πάνω στην κουκλοθεατρική σκηνή  με ήρωες τη θεά Νεφέλη, τον βασιλιά Αθάμα, την μάγισσα Ινώ, τον Φρίξο και την Έλλη. Δώδεκα διαφορετικές  κούκλες μέσα από την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου θα μας μεταφέρουν σε ένα κόσμο μαγικό, όπου μάγια θα λυθούν, παιδιά θα ελευθερωθούν και νέοι βασιλιάδες θα αναδειχθούν.

Σάββατο 24 Μαρτίου στο Lido Soccer στις 12 το μεσημέρι.

Πάρτε μια μικρή γεύση από την παράσταση πατώντας εδώ http://www.youtube.com/watch?v=akL4t4fI5do

Πληροφορίες στο τηλ.  6977 987 248  κ.Αναγνωστάκης Γιώργος

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Θεατρικό παιχνίδι για ενήλικες


Η εναλλακτική δημιουργική παιδαγωγική ομάδα "Φτου! και Βγαίνω" μας παρουσίασε το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του "Παιδόκηπου"  για το μήνα Μάρτιο.

Κάντε κλικ εδώ  http://ftoukaivgainw.wordpress.com/  , δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα
 και όσοι επιθυμείτε στείλτε μου μειλάκι στο elenirov@gmail.com για το θεατρικό παιχνίδι ενηλίκων!!!!
Βρουμ βρουμμμμμμ...σας χαιρετώ!



Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Νηστίσιμο και ... νόστιμο κέικ

Ψάχνοντας τις συνταγές μου τις προάλλες (ναι το κάνω πότε-πότε) ανακάλυψα μία για νηστίσιμο κέικ που είχα φτιάξει δυο φορές στο πατρικό μου και άρεσε πολύ!!Σκέφτηκα λοιπόν εν όψει νηστείας να το φτιάξω για να τρατάρω εκτός από τα μηλοπιτάκια μου, στα οποία επιτηδεύομαι με επιτυχία τον τελευταίο καιρό. 

Ιδού τα υλικά...

  • 3 φλ. τσαγιού αλεύρι (που φουσκώνει μόνο του..όχι με βοήθεια, χιχιχιιχι)
  • 3/4 φλ. τσαγιού  λάδι
  • 2 φλ. τσαγιού κρύο νερό 
  • 1 κ. γλυκού σόδα
  • 2 φλ.τσαγιού ζάχαρη (εγώ βάζω 1φλ. και κάτι)
  • 5 - 6 κ.σούπας κακάο
  • 2 κ. γλυκού ξίδι
  • 2 βανίλιες

Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 45 λεπτά (ανάλογα το φούρνο βέβαια, να τσεκάρετε με μαχαίρι ή οδοντογλυφίδα) . Να το προσπαθήσετε.Είναι απλό και νόστιμο.Καλή όρεξη!!







Το κουτί με τα παραμύθια

Σας έχουμε άλλο ένα παραμυθένιο νέο.Ναι, ναι καλά ακούσατε!!!Ας τρέξουμε όλοι παιδιά στη "Χοροκίνηση" να νιώσουμε μαζί τούτη τη χαρά!!!

Το Σάββατο 17 Μαρτίου 2012 στη Σχολή χορού και γυμναστικής "Χοροκίνηση" (Λασιθίου 10, Ηράκλειο ) από τις 11.30 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι θα κάνουν την εμφάνισή τους οι ήρωες κάποιων παραμυθιών. Οι ήρωες αυτοί ανακατεύτηκαν, έχασαν το δρόμο τους και μπερδεύτηκαν...ποιοι θα ξετυλίξουν το κουβάρι της ιστορίας ώστε το παραμύθι να αρχινήσει??

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Ομάδα κουκλοθεάτρου Κουκλο-Βατώ

Το βιβλιοπωλείο "Δοκιμάκης" και η ομάδα κουκλοθεάτρου "Κουκλο-Βατώ"  σας προσκαλούν το Σάββατο 17 Μαρτίου 2012, στις 11.00 το πρωί στο βιβλιοπωλείο "Δοκιμάκης" για να παρακολουθήσετε την κουκλοθεατρική παράσταση: "Το ταξίδι της παπλωματούς".
Μία τρυφερή ιστορία που μιλάει για την αξία της γενναιοδωρίας και την ομορφιά της προσφοράς .

Εμψυχώτριες -  κουκλοπαίχτριες : Σφυράκη Μαρία και Ζεάκη Μαρία.

Είσοδος ελεύθερη.
 Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ  https://www.facebook.com/events/129157033878195/