Κυριακή 13 Μαΐου 2012

ΜΑΜΑ

Τι σημαίνει να είσαι μαμά;!

Σαν κόρη 34 ετών ...μαμά σημαίνει...

πολλά..όλα...μέσα μου τα πάντα..από το πού ήρθα, 
πώς με αγάπησε, 
πώς με ανέθρεψε με κόπο, 
με τόλμη, αξιοπρέπεια και αισιοδοξία!
Ένας ήλιος το χαμόγελό της,
μια αστείρευτη πηγή αγάπης η ψυχή της,αστείρευτη...
σε όλα μου τα θέλω εκεί..στοργικά..υπομονετικά!
Στα δύσκολα...στα εύκολα!!!
Η φωνή της, το γέλιο της, η μυρωδιά της ... τόσο σημαντικά!
Είναι η δική μου μανούλα..
και την αγαπώ πολύ!



Σαν μαμά ενός γιου 10 μηνών ...
μαμά σημαίνει...

να σε κοιτάω κάθε μέρα και να σκέφτομαι πως είσαι το θαύμα της ζωής μου,
να νιώθω η πιο τυχερή γυναίκα στον κόσμο,
να μου χαμογελάς και να ηρεμώ πως είσαι καλά,
να κλαις και να πονάει η ψυχή μου,
να νιώθω το χέρι σου να σφίγγει το δικό μου,
να αγωνιώ για το αν αναπτύσσεσαι σωστά,
να βγάζεις δοντάκια και να χαίρομαι,
να κάνεις βηματάκια με τη στραταρίδα και να παίρνω τηλέφωνο τον μπαμπά,
να σε καμαρώνω όταν κουνάς τα χεράκια σου και κάνεις "γεια" και "ευχαριστώ",
να σε φιλώ παντού και να μην σε χορταίνω,
να μπαίνω σπίτι και το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να σε φιλήσω,
να μυρίζω τα ρουχαλάκια σου όταν σε ξεντύνω,
να περνάω από το δωμάτιό σου πολλές φορές μέχρι να πέσω για ύπνο,
να κοιταζόμαστε με τον μπαμπά πριν κοιμηθούμε και να λέμε κάθε βράδυ "Μα, δεν είναι υπέροχος;",
να ξυπνάω τη νύχτα για να αφουγκραστώ μέσα στην ησυχία την ανάσα σου,
να κοιμάσαι και να έρχομαι συνέχεια να ελέγχω αν κρυώνεις,
να βλέπουμε ταινίες με τον μπαμπά που πρωταγωνιστούν  παιδιά και να σε σκεφτόμαστε,
να ανησυχώ μην τυχών  σου συμβεί κακό,
να θέλω να σε κάνω να γελάς,
να λαχταρώ για τα επόμενα Χριστούγεννα και Πάσχα που θα αντιλαμβάνεσαι τι γίνεται και θα συμμετέχεις,
να σκέφτομαι πως όταν γυρίσω στη δουλειά  θα μου λείπεις,
να θέλω να γίνω καλύτερος άνθρωπος,
να μην θέλω αντάλλαγμα για αυτά που σου προσφέρω,
να έχω αποκτήσει υπομονή,
να αγαπώ τον μπαμπά πιο πολύ,
να μας νιώθω οικογένεια!!!
Η δική μου οικογένεια!!!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου