Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γενικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γενικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

ΜΑΜΑ

Τι σημαίνει να είσαι μαμά;!

Σαν κόρη 34 ετών ...μαμά σημαίνει...

πολλά..όλα...μέσα μου τα πάντα..από το πού ήρθα, 
πώς με αγάπησε, 
πώς με ανέθρεψε με κόπο, 
με τόλμη, αξιοπρέπεια και αισιοδοξία!
Ένας ήλιος το χαμόγελό της,
μια αστείρευτη πηγή αγάπης η ψυχή της,αστείρευτη...
σε όλα μου τα θέλω εκεί..στοργικά..υπομονετικά!
Στα δύσκολα...στα εύκολα!!!
Η φωνή της, το γέλιο της, η μυρωδιά της ... τόσο σημαντικά!
Είναι η δική μου μανούλα..
και την αγαπώ πολύ!



Σαν μαμά ενός γιου 10 μηνών ...
μαμά σημαίνει...

να σε κοιτάω κάθε μέρα και να σκέφτομαι πως είσαι το θαύμα της ζωής μου,
να νιώθω η πιο τυχερή γυναίκα στον κόσμο,
να μου χαμογελάς και να ηρεμώ πως είσαι καλά,
να κλαις και να πονάει η ψυχή μου,
να νιώθω το χέρι σου να σφίγγει το δικό μου,
να αγωνιώ για το αν αναπτύσσεσαι σωστά,
να βγάζεις δοντάκια και να χαίρομαι,
να κάνεις βηματάκια με τη στραταρίδα και να παίρνω τηλέφωνο τον μπαμπά,
να σε καμαρώνω όταν κουνάς τα χεράκια σου και κάνεις "γεια" και "ευχαριστώ",
να σε φιλώ παντού και να μην σε χορταίνω,
να μπαίνω σπίτι και το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να σε φιλήσω,
να μυρίζω τα ρουχαλάκια σου όταν σε ξεντύνω,
να περνάω από το δωμάτιό σου πολλές φορές μέχρι να πέσω για ύπνο,
να κοιταζόμαστε με τον μπαμπά πριν κοιμηθούμε και να λέμε κάθε βράδυ "Μα, δεν είναι υπέροχος;",
να ξυπνάω τη νύχτα για να αφουγκραστώ μέσα στην ησυχία την ανάσα σου,
να κοιμάσαι και να έρχομαι συνέχεια να ελέγχω αν κρυώνεις,
να βλέπουμε ταινίες με τον μπαμπά που πρωταγωνιστούν  παιδιά και να σε σκεφτόμαστε,
να ανησυχώ μην τυχών  σου συμβεί κακό,
να θέλω να σε κάνω να γελάς,
να λαχταρώ για τα επόμενα Χριστούγεννα και Πάσχα που θα αντιλαμβάνεσαι τι γίνεται και θα συμμετέχεις,
να σκέφτομαι πως όταν γυρίσω στη δουλειά  θα μου λείπεις,
να θέλω να γίνω καλύτερος άνθρωπος,
να μην θέλω αντάλλαγμα για αυτά που σου προσφέρω,
να έχω αποκτήσει υπομονή,
να αγαπώ τον μπαμπά πιο πολύ,
να μας νιώθω οικογένεια!!!
Η δική μου οικογένεια!!!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες.













Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Πρώτη νύχτα στο δωμάτιό του και σκέψεις της μαμάς.

Χθες ήταν όλα έτοιμα!! Το δωμάτιο καθαρό, τα κουκλάκια σε τάξη, η ενδοεπικοινωνία στη θέση της, το κρεβατάκι στρωμένο με καθαρά σεντονάκια. Αφού ακολουθήσαμε τη βραδυνή μας ρουτίνα (μπανάκι, μασαζάκι με γαλάκτωμα και γαλατάκι) ήρθε η ώρα που το παιδάκι μας θα κοιμόταν στο δικό του δωμάτιο!!!

Βάλαμε τον μικρό  στην κούνια με αγωνία κοιταζόμασταν για το τι θα κάνει. Αρχικά κοιτούσε γύρω γύρω τους τοίχους, τις κουρτίνες ακόμα και το φωτάκι νυχτός..όλα τα κατέγραψε (χιχιχιχιχιι) και σε λίγα λεπτά αποκοιμήθηκε. Μέσα στη νύχτα ξύπνησε τέσσερις φορές και έκλαιγε πολύ!!!Του ψιθύριζα γλυκά στο αυτάκι του "Σε λίγο καιρό θα σου αρέσει..είναι το δωμάτιό σου!".

Επέστρεψα στο δωμάτιό μου. Πόσο άδειο ήταν! Το παιδί μου ήταν δίπλα κι εγώ ένιωθα ότι είχε φύγει! "Αχ, οι μαμάδες με τις υπερβολές τους", σκέφτηκα.."Αχχχ..". Πολλές σκέψεις χθες τη νύχτα. Αλλά και χαρά, με μία μικρή δόση ικανοποίησης. Χαρά που ο γιόκας μας μεγαλώνει (είναι ήδη 10 μηνών)  και θα ξεκινήσει πιο ενεργά το δικό του ταξίδι στον κόσμο μας και ικανοποίηση που μέχρι στιγμής ο μπαμπάς και εγώ τα έχουμε πάει καλά στους καινούργιους μας ρόλους! Το να είσαι γονιός σημαίνει πολλά..και ένα από αυτό είναι να μάθεις να διαχειρίζεσαι το οτιδήποτε για να είναι το παιδί σου ελεύθερο και να βρίσκεις τη δύναμη  να λες στον εαυτό σου "μέχρι εδώ..είναι δικό του κομμάτι αυτό, εσύ έχεις κάνει το δικό σου".

 Δεν μπόρεσα να κοιμηθώ χθες. Μου έλειπε η ανάσα του..την άκουγα τα βράδια και ηρεμούσα! Πήγα στο δωμάτιό του πολλές φορές, τον έβλεπα που κοιμόταν και ξαναγυρνούσα στο κρεβάτι μου! Σήμερα το πρωί ήταν πολύ χαρούμενος..κι εγώ..που κρατήθηκα και δεν τον πήρα στο κρεβάτι μας...χιιχιχιχι..το σκεφτόμουν όλη  νύχτα!

Μικρό μου μπεμπουκάκι, ελπίζω να περνάς υπέροχα στο δωμάτιό σου!

Εσείς πώς νιώσατε την πρώτη νύχτα που αποχωριστήκατε το παιδάκι σας πηγαίνοντάς το στο δωμάτιό του;


Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Θεατρικό παιχνίδι για ενήλικες


Η εναλλακτική δημιουργική παιδαγωγική ομάδα "Φτου! και Βγαίνω" μας παρουσίασε το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του "Παιδόκηπου"  για το μήνα Μάρτιο.

Κάντε κλικ εδώ  http://ftoukaivgainw.wordpress.com/  , δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα
 και όσοι επιθυμείτε στείλτε μου μειλάκι στο elenirov@gmail.com για το θεατρικό παιχνίδι ενηλίκων!!!!
Βρουμ βρουμμμμμμ...σας χαιρετώ!



Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Radio Family

Radio Family
Συντονιστείτε : 89,5.

Ένας ραδιοφωνικός σταθμός γεμάτος...φαντασία, παιδικά παραμύθια και τραγούδια από τις 6 το πρωί έως τις 12 τα μεσάνυχτα!!!Τι χαρά!



Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Καλή μας αρχή.

Γιούπιιιιιιιιι...εδώ και 7,5 μήνες το σπίτι μας έχει γεμίσει με γελάκια από το μπεμπάκι μας, αγκαλίτσες, κλάματα, άλλοτε από χαρά, άλλοτε από συγκίνηση, μυρωδιές όμορφες και πολλή πολλή αγάπη!!Για πρώτη φορά μαμά λοιπόν....και ένας καινούργιος κόσμος μπροστά μας , έτοιμος  να τον εξερευνήσουμε!!!
Είμαστε έτοιμοι, οικογενειακώς...ο μπαμπάς, εγώ και το μπεμπάκι μας!Καλή μας αρχή.