Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Η μαμά μαγειρεύει. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Η μαμά μαγειρεύει. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Μπαμπαδο-μπισκοτο-τρουφάκια!!

Σήμερα για τον μπαμπά μας έφτιαξα τρουφάκια που του αρέσουν πολύ!

Νόστιμα, γρήγορα, εύκολα  και παιχνιδιάρικα

μπαμπαδομπισκοτοτρουφάκια ... 



Χρειαζόμαστε :

 λίγα μπισκότα της αρεσκείας του μπαμπά  
 δύο κουταλιές της σούπας βούτυρο
δύο κουταλιές της σούπας μέλι
ένα κουταλάκι του γλυκού εσάνς βανίλιας
τα ανακατεύουμε όλα μαζί και έχουμε το μείγμα.


Αφού πλάσουμε το μείγμα σε μπαλάκια, τα περνάμε από τρούφα τα τοποθετούμε σε σκουφάκια και ..έτοιμα για το ψυγείο.

Ένα κολπάκι επειδή αρέσει η καρύδα στο μεγάλο παιδί της οικογένειας..

                                               


προσπάθησα να χρωματίσω την καρύδα με χρώματα ζαχαροπλαστικής, κόκκινο και κίτρινο...
ιδού το αποτέλεσμα.





Στο ψυγείο τις αφήνουμε 1 ωρίτσα...και έτοιμες για φάγωμα!!
Ελπίζω να τις απολαύσεις αγάπη μου!
:))))



                                               


Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Τρούφες καρύδας.

Για τους αγαπημένους μας σύντεκνους που παντρεύονται κάναμε νόστιμα τρουφάκια καρύδας.
Ένα εύκολο γλυκό που μπορεί εύκολα να αλλάξει όψη για παιδικό πάρτυ ή βάφτιση βάζοντας πολύχρωμα "σκουφάκια" και γιατί όχι λίγο χρώμα ζαχαροπλαστικής στο μείγμα για πιο χρωματιστό αποτέλεσμα.

Τα υλικά μας για 50 - 60 κομμάτια ανάλογα το μέγεθος είναι :

1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
1 κιλό καρύδα
2 φλυτζάνες αμύγδαλο ωμό

1) Βράζουμε τα αμύγδαλα, βγάζουμε τη φλούδα και τα αφήνουμε να στραγγίξουν.

2) Τα περνάμε από το μπλέντερ να γίνουν σκόνη.

3) Μέσα σε μια λεκάνη βάζουμε τα αμύγδαλα, το ζαχαρούχο γάλα και καρύδα όσο σηκώσει για να πλάθονται και να μην σπάνε.

4) Παίρνουμε μέρος του μείγματος, το πλάθουμε σε μικρή μπαλίτσα και την κυλάμε πάνω στην καρύδα που έχουμε βάλει σε ένα πιάτο ( θα μπορούσαμε να τα κυλήσουμε και σε πολύχρωμα ζαχαρωτά περλάκια που υπάρχουν στο εμπόριο...μμμμ..)








Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Νηστίσιμο και ... νόστιμο κέικ

Ψάχνοντας τις συνταγές μου τις προάλλες (ναι το κάνω πότε-πότε) ανακάλυψα μία για νηστίσιμο κέικ που είχα φτιάξει δυο φορές στο πατρικό μου και άρεσε πολύ!!Σκέφτηκα λοιπόν εν όψει νηστείας να το φτιάξω για να τρατάρω εκτός από τα μηλοπιτάκια μου, στα οποία επιτηδεύομαι με επιτυχία τον τελευταίο καιρό. 

Ιδού τα υλικά...

  • 3 φλ. τσαγιού αλεύρι (που φουσκώνει μόνο του..όχι με βοήθεια, χιχιχιιχι)
  • 3/4 φλ. τσαγιού  λάδι
  • 2 φλ. τσαγιού κρύο νερό 
  • 1 κ. γλυκού σόδα
  • 2 φλ.τσαγιού ζάχαρη (εγώ βάζω 1φλ. και κάτι)
  • 5 - 6 κ.σούπας κακάο
  • 2 κ. γλυκού ξίδι
  • 2 βανίλιες

Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 45 λεπτά (ανάλογα το φούρνο βέβαια, να τσεκάρετε με μαχαίρι ή οδοντογλυφίδα) . Να το προσπαθήσετε.Είναι απλό και νόστιμο.Καλή όρεξη!!