Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Κου-κλό θέατρο για μικρούς και μεγάλους!

                                                                                                                                                                                                                                          

  "Ο Φρίξος και η Έλλη".

Ένας αρχαίος μύθος ζωντανεύει πάνω στην κουκλοθεατρική σκηνή  με ήρωες τη θεά Νεφέλη, τον βασιλιά Αθάμα, την μάγισσα Ινώ, τον Φρίξο και την Έλλη. Δώδεκα διαφορετικές  κούκλες μέσα από την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου θα μας μεταφέρουν σε ένα κόσμο μαγικό, όπου μάγια θα λυθούν, παιδιά θα ελευθερωθούν και νέοι βασιλιάδες θα αναδειχθούν.

Σάββατο 24 Μαρτίου στο Lido Soccer στις 12 το μεσημέρι.

Πάρτε μια μικρή γεύση από την παράσταση πατώντας εδώ http://www.youtube.com/watch?v=akL4t4fI5do

Πληροφορίες στο τηλ.  6977 987 248  κ.Αναγνωστάκης Γιώργος

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Θεατρικό παιχνίδι για ενήλικες


Η εναλλακτική δημιουργική παιδαγωγική ομάδα "Φτου! και Βγαίνω" μας παρουσίασε το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του "Παιδόκηπου"  για το μήνα Μάρτιο.

Κάντε κλικ εδώ  http://ftoukaivgainw.wordpress.com/  , δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα
 και όσοι επιθυμείτε στείλτε μου μειλάκι στο elenirov@gmail.com για το θεατρικό παιχνίδι ενηλίκων!!!!
Βρουμ βρουμμμμμμ...σας χαιρετώ!



Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Νηστίσιμο και ... νόστιμο κέικ

Ψάχνοντας τις συνταγές μου τις προάλλες (ναι το κάνω πότε-πότε) ανακάλυψα μία για νηστίσιμο κέικ που είχα φτιάξει δυο φορές στο πατρικό μου και άρεσε πολύ!!Σκέφτηκα λοιπόν εν όψει νηστείας να το φτιάξω για να τρατάρω εκτός από τα μηλοπιτάκια μου, στα οποία επιτηδεύομαι με επιτυχία τον τελευταίο καιρό. 

Ιδού τα υλικά...

  • 3 φλ. τσαγιού αλεύρι (που φουσκώνει μόνο του..όχι με βοήθεια, χιχιχιιχι)
  • 3/4 φλ. τσαγιού  λάδι
  • 2 φλ. τσαγιού κρύο νερό 
  • 1 κ. γλυκού σόδα
  • 2 φλ.τσαγιού ζάχαρη (εγώ βάζω 1φλ. και κάτι)
  • 5 - 6 κ.σούπας κακάο
  • 2 κ. γλυκού ξίδι
  • 2 βανίλιες

Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 45 λεπτά (ανάλογα το φούρνο βέβαια, να τσεκάρετε με μαχαίρι ή οδοντογλυφίδα) . Να το προσπαθήσετε.Είναι απλό και νόστιμο.Καλή όρεξη!!







Το κουτί με τα παραμύθια

Σας έχουμε άλλο ένα παραμυθένιο νέο.Ναι, ναι καλά ακούσατε!!!Ας τρέξουμε όλοι παιδιά στη "Χοροκίνηση" να νιώσουμε μαζί τούτη τη χαρά!!!

Το Σάββατο 17 Μαρτίου 2012 στη Σχολή χορού και γυμναστικής "Χοροκίνηση" (Λασιθίου 10, Ηράκλειο ) από τις 11.30 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι θα κάνουν την εμφάνισή τους οι ήρωες κάποιων παραμυθιών. Οι ήρωες αυτοί ανακατεύτηκαν, έχασαν το δρόμο τους και μπερδεύτηκαν...ποιοι θα ξετυλίξουν το κουβάρι της ιστορίας ώστε το παραμύθι να αρχινήσει??

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Ομάδα κουκλοθεάτρου Κουκλο-Βατώ

Το βιβλιοπωλείο "Δοκιμάκης" και η ομάδα κουκλοθεάτρου "Κουκλο-Βατώ"  σας προσκαλούν το Σάββατο 17 Μαρτίου 2012, στις 11.00 το πρωί στο βιβλιοπωλείο "Δοκιμάκης" για να παρακολουθήσετε την κουκλοθεατρική παράσταση: "Το ταξίδι της παπλωματούς".
Μία τρυφερή ιστορία που μιλάει για την αξία της γενναιοδωρίας και την ομορφιά της προσφοράς .

Εμψυχώτριες -  κουκλοπαίχτριες : Σφυράκη Μαρία και Ζεάκη Μαρία.

Είσοδος ελεύθερη.
 Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ  https://www.facebook.com/events/129157033878195/

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Μια φορά κι έναν καιρό..

Και ναι...οι πύλες του παραμυθιού είναι ανοιχτές  στο Ηράκλειο, κάθε Σάββατο πρωί στις 11.30 για γονείς και παιδιά στο βιβλιοπωλείο "Δοκιμάκης". Εκεί  μας υποδέχεται η κ.Ιωάννα Κρόγγου και μας αφηγείται παραμύθια. 
Η είσοδος είναι ελεύθερη!!
Στους γονείς προσφέρονται καφές, τσάι και καλή μουσική!!!!

Βιβλιοπωλείο Δοκιμάκης : Καντανολέων 4, πεζόδρομος
                                          τηλ. 2810 288 544 

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Σεμινάριο εμψύχωσης αντικειμένων

Είναι ευχάριστο όταν βρίσκεις υπέροχα πράγματα να γεμίσεις το βαλιτσάκι  της ζωής σου και κατ' επέκταση της ζωής του παιδιού σου. Κάτι λοιπόν καινούργιο συμβαίνει στο Ηράκλειο!
Εργαστήρι αφήγησης ιστοριών με αντικείμενα (object theatre).

Γιατί μία βρύση είναι ...και μύτη..και καμπούρα ..και μαγκούρα...
του εαυτού σου .. του διπλανού σου ..
όπως και το ανοιχτήρι του κρασιού είναι ένας αθλητής ... χορευτής.. κολυμβητής
ή ό,τι άλλο φανταστείς!
Κυριακή 11 Μαρτίου, 11:00-14:30
Σάββατο  7 Απριλίου, 10:00-13:30
Κόστος κάθε συνάντησης 15 ευρώ.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ http://www.heraklion.gr/agenda/seminars/22314.html